Small group training

Body in combat

Een krachtige non-contact cardioworkout op ophitsende muziek, geinspireerd op verschillende gevechtsstijlen zoals boks, karate, muay thai enz…

Je slaat je een weg door de les en je verbrandt veel calorieen!

H.I.I.T it!

HIIT is interval training met een hoge intensiteit. De strategie achter deze les is om de prestaties te verbeteren en dit met oefeningen die gedurende 20 seconden heel intensief worden uitgevoerd met 10 seconden rust. Het is een cardiovasculaire training en is bevorderlijk voor het verbranden van calorieën.

HIIT verhoogt niet alleen het metabolisme maar ook het uithoudingsvermogen wordt aanzienlijk verbeterd.

Bodyblast

Cardio en kracht worden afgewisseld in een reeks oefeningen waarbij je de focus legt op het sculpten van het lichaam.

Na een uitgebreide opwarming, wissel je verschillende spierversterkende oefeningen af.

Een complete workout voor gans het lichaam!

Kick & punch

Je leert de basis van enkele trap- en stoottechnieken, en je leert deze af te weren, waardoor je tot een effectieve manier komt om jezelf op een realistische manier te verdedigen. De focus ligt vooral op het assertiever worden en spanningen te kanaliseren aan de hand van een complete workout waarbij je trapt en slaat op pads en stootkussens.

 

Bootcamps

Bootcamp training is, in groepsverband, werken aan je eigen lichaam. Intervaltraining, kracht- en uithoudingsoefeningen, circuittraining, hardlopen en dat altijd buiten, in frisse lucht.

Bij de bootcamp trainingen ligt de focus op het verbeteren van conditie, kracht, uithoudingsvermogen, coordinatie, snelheid en behendigheid. De trainingen vinden plaats op wisselende locaties en zijn geschikt voor alle leeftijden en fitnessniveaus. Iedere training is anders.

 

10-beurtenkaart €125